5/26/2015

Podręcznik detektywa

Tytuł: Podręcznik detektywa

Autor: Anne Civardi, Judy Hindley, Angela Wilkes, Donald Rumbelow, Heather Amery
Ilustrator: Colin King
Przekład: Jacek Drewnowski
Wydawnictwo: Zielona Sowa
Ilość stron: 192





Czy marzyłeś kiedyś żeby zostać detektywem? Ja tak i pewnie dlatego ta książka bardzo mi się spodobała. Co prawda nie jest to typowa książka bo znajdziemy tu przede wszystkim rysunki. Dlatego będzie idealna do samodzielnego czytania nawet dla początkujących czytelników. Obrazki te pokazują w prosty i zabawny sposób najważniejsze elementy jakie składają się na bycie detektywem. Dowiesz się jak działają przestępcy, fałszerze i jak ich wytropić. Jak przesłuchać świadków i podejrzanych oraz w jaki sposób zbierać dowody. Po opanowaniu podstaw można sprawdzić swoją wiedzę w przygotowanych zadaniach. A może masz psa? Wtedy na  pewno zainteresuje Cię rozdział o ich szkoleniu. Drugą książką z tej serii jest "Podręcznik szpiega" którą przedstawię wkrótce. "Podręcznik detektywa" to zdecydowanie książka którą nie wystarczy wypożyczyć z biblioteki i raz przeczytać. Ją trzeba mieć! Wiem, bo sama najpierw wypożyczyłam a potem gdy po kolejnym przedłużeniu musiałam oddać, postanowiłam ją zakupić. A dokładniej poprosić o zakup rodziców :D 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Ala z Krainy Książek , Blogger