11/20/2015

Chłopak na opak, Raz gdy chciałem być szlachetny

Tytuł: Chłopak na opak, Raz gdy chciałem być szlachetny

Autor: Hanna Ożogowska
Ilustrator:  Bohdan Butenko
Wydawnictwo: Nasza Księgarnia
Ilość stron: 307



Jest to książka którą poleciła mi moja mama. Czytała ją gdy była w moim wieku. Jestem pewna, że spodoba się wielbicielom przygód Mikołajka. Książka opowiada o moim rówieśniku który ma bardzo śmieszne przygody. Właściwie ciągle się pakuje w tarapaty, mimo, że zawsze chce dobrze najczęściej wychodzi bardzo źle. Gdy dostał za zadanie upiększenie łazienki na kolonii, bardzo się starał. Zrobił to tak: na ścianach węglem napisał "Częste mycie, skraca życie" w miednicy ułożył bukiet kwiatów, niestety te nie chciały stać tylko pływały w tej wodzie. Już miał robić drugi napis "mycie nóg to Twój wróg" gdy nadszedł wychowawca i czekającemu na pochwałę Jackowi zrobił awanturę.Jacek się na prawdę mocno tą reakcją zdziwił, chciał nawet upiększyć czarne litery sokiem z buraków. Książka jest bardzo zabawna i ma śmieszne rysunki.
Wybaczcie, że książka jest w kiepskim stanie, ale ma... 40 lat!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Ala z Krainy Książek , Blogger